NOZ AYNA

NOZ AYNA

16 Ocak 2013 Çarşamba

BANYO DEKORASYONU

Geçenlerde bir banyo projesi teslim ettik.Bunu sizinle paylaşmak istiyorum.Bizim için önemli bir projeydi çünki büyük bir mekandı ve bu evde bir mutfak birde ebebeyin banyo yapıldı.Projenin genel banyosunu sizle paylaşıyorum.
resimlerde belki çok anlaşılmıyor ama ben işi teslim ettigimizde gördüm ve rüya gibi olmuştu.
 
 
Böyle klasik bir banyoda biraz romantizim olmasını istedik ve şapkalı aplikler kullandık.
 
 
Sagdece müşteri bizim önerimizi dikkate almış olsaydı çamaşır makinesi orada tezgahın altında olmayacaktı.Sonuşta o evde yaşayanlar onlar ve hep söyledigim gibi işlevsellik önemliydi.





Biz bu işi yapmaktan büyük keyif alıyoruz.Mekanları tamamen degiştirmek,yeni odak noktaları yaratmak,en önemlisi kişilerin memnuniyetini görmek çok keyifli.

1 yorum:

  1. Benjamin Lee'den kredi almış olan kişilerden gelen yorumları gördüm ve onların tavsiyeleri doğrultusunda başvurmaya karar verdim ve sadece 5 gün sonra, talep ettiğim toplam 850.000 $ tutarında banka hesabımda kredimi onayladım. harika bir haber ve gerçek kredi borç verene ihtiyacı olan herkese e-posta yoluyla başvurmasını tavsiye ediyorum: 247officedept@gmail.com veya WhatsApp: + 1-989-394-3740. Şimdi istediğim krediyi aldığım için mutluyum.

    YanıtlaSil