NOZ AYNA

NOZ AYNA

1 Şubat 2013 Cuma

YENİ GÖRSELLER

Evet ben geldim arkadaşlar.
Bir kaç gündür sizinle bir şeyler paylaşamadım. Ama boş durmak yok. Sürekli yeni tasarımlar, zevkli kombinasyonlar çıkarabilmek için çalışıyoruz. Bu arada bana mail yazan sevgili dostlarım oldu.
Öncelikle çok mutlu oldum belirtmek istiyorum. NOZ AYNA olarak ürünlerimizi Türkiye'nin her şehrine ayrıca yurt dışında tüm ülkelere gönderiyoruz. Bu en merak edilen soruydu umarım cevap vermek için geç kalmamışımdır.
Sizinle çok sevdiğim bir kaç çalışmamızı paylaşmak istiyorum.
Tekrar hatırlatmak için yazıyorum, Aynalarımızı istediğiniz ölçü çalışıyoruz. Yayınladığım aynaların tümünün dıştan dışa ölçüleri 180 x 90 . Çalışamlarımızın tümünde sizin istediğiniz değişiklikleri uyguluyoruz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder